Методична робота


Панкова Світлана Іванівна
Вчитель математики
Роменська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11
Україна, Сумська область, м. Ромни

Задача 1. Алгебра 10 клас
Тема: Тригонометричні функції
Симуляція: Тригонометричний тур
Інструктивна картка
1.     Зайдіть за посиланням https://phet.colorado.edu/uk/simulation/trig-tour симуляція «Тригонометричний тур».
2.     Симуляція дозволяє учням гнучко переходити між декількома поданнями тригонометричних функцій, виявляти закономірності, оцінювати або визначати точні значення тригонометричних функцій та виводити знак (+, -, 0) тригонометричних функцій для будь-якого кута без калькулятора.
3.     Спостерігаємо, як змінюються координати кута тета.
4.     Рухаємо по колу і переглядаємо зміни значень.
5.     Рухаємо на графіку та спостерігаємо зміну в колі.
6.     Дани кути 120°, 210°, 300°, 240°, 30°.
Завдання
1.     Якщо на тригонометричному колі позначити дані кути, то визначте який знак має sinQ і cosQ?
2.     Якщо кут дорівнює 120°, то визначте значення sin120° і cos120°.
3.     Якщо кут дорівнює 210°, то визначте значення sin210° і cos210°.
4.     Якщо кут дорівнює 120°, то визначте значення sin300° і cos300°.
5.    Якщо координати кута Q (), то знайдіть цей кут.
6.    Якщо координати кута Q (), то знайдіть цей кут.
7.    Якщо координати кута Q (), то знайдіть цей кут.

Задача 2. Алгебра 10 клас
Тема: Тригонометричні функції
Симуляція: Тригонометричний тур
Інструктивна картка
1.     Зайдіть за посиланням https://phet.colorado.edu/uk/simulation/trig-tour симуляція «Тригонометричний тур».
2.     Симуляція дозволяє учням гнучко переходити між декількома поданнями тригонометричних функцій, виявляти закономірності, оцінювати або визначати точні значення тригонометричних функцій та виводити знак (+, -, 0) тригонометричних функцій для будь-якого кута без калькулятора.
3.     Спостерігаємо, як змінюються координати кута тета.
4.     Рухаємо по колу і переглядаємо зміни значень.
5.     Рухаємо на графіку та спостерігаємо зміну в колі.
6.     Знайдіть значення  sinQ і cosQ на графіку і порівняйте їх із значеннями на тригонометричному колі.
Завдання
1.     Якщо Q дорівнює 90°, 180°, 270°, 360°, то знайдіть координати цих точок на графіку.
2.     Якщо точка на графіку має координати (0;0), (1;0), (0;-1), (-1;0), то який кут їм відповідає?
3.     Якщо розглядати на графіку проміжок [0; 4p], то знайдіть кути, що мають рівні координати.

Задача 3. Алгебра 9 клас
Тема: Рівняння прямої
Симуляція: Лінійна функція. Кутовий коефіцієнт.
Інструктивна картка
1.     Зайдіть за посиланням https://phet.colorado.edu/uk/simulation/graphing-slope-intercept симуляція Лінійна функція. Кутовий коефіцієнт.
2.     Симуляція дозволяє учням вивчіть параметри кутового коефіцієнту лінії.
3.     Перегляньте спрощене рівняння прямої.
4.     Щоб змінити кут, рухаємо синю точку.
5.     Щоб змінити точку перетину прямої з віссю у, рухаємо рожеву точку.
6.     Щоб отримати цілі координати точок, використовуємо точковий інструмент.
7.     В рівнянні у=kx+b, коефіцієнт k відповідає за нахил прямої до додатнього напрямку осі х.
8.     Для збереження попереднього графіка використовуємо кнопку Save Line.
9.     Побудуйте графік прямої y=2x+3.
Завдання
1.     Якщо k=5, то як зміниться кут нахилу?
2.     Якщо k=-4, то яким буде кут нахилу?
3.     Якщо b=8, то що можна сказати про розміщення даної прямої з побудованою?
4.     Якщо k=-2, а b=3, то визначте кут між прямими.










Комментариев нет:

Отправить комментарий