Завдання для учнів 7-А класу з математики на час карантину!
Алгебра
25 травня 2020р
Контрольна робота
Добрий день, діти. Сьогодні у нас останні 2 урока алгебри в цьому навчальному році. На першому уроці ми розглянемо розв'язування задач за допомогою рівнянь, а на другому напишемо контрольну роботу. Нажаль у нас було мало уроків на останню тему, можливо хтось не зовсім її зрозумів, не засмучуйтесь, у вересні ми майже місяць присвятимо на повторення.
1. Опрацюйте пункт 23, особливо уважно розберіть розв'язки задач, що в ньому пропонуються.
2. Перегляньте відеоурок.
3. Виконайте задачу 779.
4. Виконайте контрольну роботу, яку знайдете за посиланням. Записуємо з розв'язками в зошиті, фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер сьогодні до 20 години. Бажаю успіхів.
18 травня 2020р
Тема уроку "Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних"
Добрий день, діти. Через свята у нас випало 6 уроків з алгебри, тому будемо наздоганяти.
На сьогоднішніх уроках ми з вами познайомимось з використанням теореми Вієта і формули квадратного рівняння для розв'язування раціональних виразів. А на другому уроці розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних.
На сьогоднішніх уроках ми з вами познайомимось з використанням теореми Вієта і формули квадратного рівняння для розв'язування раціональних виразів. А на другому уроці розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних.
1. Опрацюйте пункти 21, 22.
2. Зверніть увагу на теорему 21.2 і на приклади 1, 2, 3 (ст.167-168).
3. В пункті 22 розберіть означення біквадратного рівняння і способи їх розв'язування: приклад 1, 2, 3, 4, 5 (ст.172-174).
4. Перегляньте відеоуроки.
5. Виконайте №729 (непарні), 731, 751 (парні).
6. Виконайте невеличку самостійну роботу. Розв'язання виконуйте в зошиті, фотографуйте та надсилайте мені. №634 (4, 10, 17), 689 (1, 2), 691.
4 травня 2020р
Тема уроку "Теорема Вієта"
Добрий день, діти. Сьогодні ми розглянемо з вами, як розв'язуються зведені квадратні рівняння- це рівняння, в яких перший коефіцієнт дорівнює одиниці. Розв'язуються вони за теоремою Вієта.
1) Опрацюйте із підручника пункт 20.
2) Особливо розберіть теорема 20.1, 20.2 і наслідки з них.
3) Уважно опрацюйте приклади 1-6 із даного пункту (ст.159-160).
4) Перегляньте наступний відеоурок.
5) Виконайте №683, 687, 691, 695.
Тема уроку "Теорема Вієта"
Добрий день, діти. Сьогодні ми розглянемо з вами, як розв'язуються зведені квадратні рівняння- це рівняння, в яких перший коефіцієнт дорівнює одиниці. Розв'язуються вони за теоремою Вієта.
1) Опрацюйте із підручника пункт 20.
2) Особливо розберіть теорема 20.1, 20.2 і наслідки з них.
3) Уважно опрацюйте приклади 1-6 із даного пункту (ст.159-160).
4) Перегляньте наступний відеоурок.
5) Виконайте №683, 687, 691, 695.
27 квітня 2020р
Тема уроку "Формула коренів квадратного рівняння"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами познайомимось з формулою коренів квадратного рівняння, яка дозволить нам розв'язувати різні види рівнянь другого степеня (квадратних рівнянь).
1. Повторіть означення квадратного рівняння, неповного квадратного рівняння.
2. Повторіть, які числа ми називаємо коефіцієнтами квадратного рівняння: a - перший або старший коефіцієнт, b - другий коефіцієнт, c - вільний член.
3. Ще раз уважно опрацюйте таблицю на сторінці 143 про алгоритм розв'язування неповних квадратних рівнянь.
4. Уважно перегляньте наступні відеоуроки, де ви познайомитесь з формулою розв'язування повних квадратних рівнянь.
5. Діти, вам потрібно записати в зошиті і вивчити формулу дискримінанта D , формулу коренів квадратного рівняння і можливі три випадки:
D<0, D=0, D>0.
6. Опрацюйте пункт 19.
7. Виконайте №633, 635, 639.
13 квітня 2020р
Контрольна робота "Квадратні корені. Дійсні числа".
Тема уроку "Квадратні рівняння. Розв'язування неповних квадратних рівнянь"
Добрий день, діти. Сьогодні у нас 2 уроки алгебри. На першому - контрольна робота, текст якої буде наведений нижче, і другий урок "Квадратні рівняння".
Опрацюйте пункт 18, перегляньте відеоурок, і виконайте № 593, 602.
Текст контрольної роботи. Виконуємо в зошиті, фотографуємо і скидаємо мені на Вайбер. Бажаю успіхів.
6 квітня 2020р
Тема уроку "Розв'язування вправ. Підготовка до контрольної роботи"
Добрий день, діти. Ми вже з вами вивчили всі дії з квадратними коренями, також ви виконали самостійні роботи, досить не погано, чомусь у школі у нас так не виходить. Повторіть, будь ласка, пункт 11, 12, 15, 16, 17, і перегляньте попередні відеоуроки. Ми з вами пропустили пункт 13 і 14, тому зараз повертаємось до них. Опрацюйте пункт 13, 14. Виконайте № 449, 454, а також тестові завдання на сторінці 138-139. На наступному уроці буде контрольна робота.
23 березня 2020р
Тема уроку "Функція y = √x, її графік і властивості"
Добрий день, діти. Перед тим, як розглянути нову тему хочу щоб ви виконали тести по темі "Арифметичний квадратний корінь", які знайдете за посиланням
Тести разом з розв'язком пишіть у зошит, фотографуйте і скидайте мені у Вайбер.
По темі уроку перегляньте відеоурок, опрацюйте параграф 17. Особливо зверніть увагу на приклад 1, 2, 3, 4 з цього параграфа, законспектуйте їх у зошит. Виконайте №561.
Геометрія
27 травня 2020р
Контрольна робота
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами спілкуємось останній раз у цьому навчальному році. На першому уроці ми підготуємось до контрольної роботи, а на другому - напишемо її. Повторіть: 1. Формули площ трикутника, ромба, трапеції.
2. Властивість бісектриси трикутника.
3. Центральні і вписані кути.
4. Теорему Піфагора, косинус, сінус і тангенс гострого кута в прямокутному трикутнику.
5. Властивості подібних трикутників.
6. Необхідну умову для кола вписаного в чотирикутник.
Контрольну роботу знайдете за посиланням. Виконуйте її в зошиті з розв'язками і малюнками, фотографуйте і надсилайте мені у Вайбер, сьогодні до 20 години.
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-robota-z-geometri-8a-2-variant-461734.html?fbclid=IwAR1skoZjTZVGZGrGWu3K0IymrsuYFEb62PCd0O_K2QMLY_mJutdppLKI1So
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-robota-z-geometri-8a-2-variant-461734.html?fbclid=IwAR1skoZjTZVGZGrGWu3K0IymrsuYFEb62PCd0O_K2QMLY_mJutdppLKI1So
Я прощаюсь з вами до вересня, сподіваюсь, що за літо ви не забудете все, що ми вивчили в 8 класі. Раптом влітку вам захочеться зробити гімнастику для мозку, порозв'язувати задачі, пригадати правила, властивості, різні математичні дії, то можете зайти на сайт за посиланням, там є багато тренувальних вправ на різні теми.
Дякую, діти вам і вашим батькам, за вашу плідну і сумлінну працю під час дистанційного навчання, це було не просто, але ми впорались! Бажаю вам добре відпочити, набратися здоров'я, сил і наснаги на наступний навчальний рік!
До зустрічі!
20 травня 2020р
Тема "Площа ромба. Площа трапеції"
Добрий день, діти. Сьогодні у нас остання тема з курса геометрії 8 класу і ми вивчимо площі ромба і трапеції. Оскільки ромб це є часний випадок паралелограма, то його площу можна знаходити по формулі площі паралелограма S=ah. Але є ще одна формула площі, яка притаманна тільки для ромба. Ця формула є в ключовій задачі на сторінці 155 вашого підручника: площа ромба дорівнює половині добутку його діагоналі. З формулою площі трапеції ви познайомитесь опрацювавши пункт 23, а саме теорему 23.1 і її наслідок.
1. Перегляньте відеоуроки.
2. Виконайте №744, 745, 778, 783, 787 (при розв'язанні цієї задачі використайте властивість: коло можна вписати тільки в ту трапецію в якої сума протилежних сторін однакова AB+CD=BC+AD, де BC і AD - основи трапеції).
13 травня 2020р
Тема "Многокутники. Площа прямокутника. Площа паралелограма. Площа трикутника"
Добрий день, діти. Сьогодні ми починаємо останню тему курсу геометрії за 8 клас "Многокутники. Площі прямокутника, трикутника і паралелограма".
1. Опрацюйте пункти 19-22.
2. Зробіть конспект цих пунктів в зошиті:
-формула теореми 19.1;
-формули площ прямокутника, квадрата, паралелограма і трикутника;
3. ВИВЧІТЬ формули площ.
4. Перегляньте відеоуроки.
5. Виконайте №648 (1), 650 (1), 653, 667, 670, 698, 710, 729.
6 травня 2020р
Тема "Розв'язування прямокутних трикутників"
Добрий день, діти. На сьогоднішніх уроках ми з вами об'єдна
мо теорему Піфагора, означення синуса, косинуса і тангенса для розв'язування прямокутних трикутників. Для визначення тригонометричних функцій користуйтесь наступною таблицею або додатком на телефоні.
Розв'язати прямокутний трикутник, означає за двома даними (дві сторони; сторона і кут) знайти інші елементи трикутника.
1) Опрацюйте в підручнику пункт 18.
2) Уважно розберіть задачу 1-4 із пункту.
3) Перегляньте відеоуроки.
4) Виконайте №608, 610, 614, 620.
5) Виконайте тести у зошиті з розв'язками, фотографуйте і надсилайте мені у Вайбер.
https://naurok.com.ua/test/rozv-yazuvannya-pryamokutnih-trikutnikiv-285751.html
5) Виконайте тести у зошиті з розв'язками, фотографуйте і надсилайте мені у Вайбер.
https://naurok.com.ua/test/rozv-yazuvannya-pryamokutnih-trikutnikiv-285751.html
29 квітня 2020р
Тема " Історія життя Піфагора і його теореми"
Добрий день, діти! Сьогодні у нас будуть уроки в рамках "Stem-тижня sping 2020".
Задачі і активності цих уроків будуть пов'язані з життям видатного вченого Піфагора і його наукових надбань.
1. Перегляньте уважно презентацію за посиланням до сьогоднішного уроку і за її змістом виконайте завдання.
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pifagor-i-jogo-teorema-8-kl-18014.html?fbclid=IwAR1hL5WTwDpFasWeOWWLkQLe5rHxn6MsS0XsKxY-69slfYPfwfkkHCMNxog
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pifagor-i-jogo-teorema-8-kl-18014.html?fbclid=IwAR1hL5WTwDpFasWeOWWLkQLe5rHxn6MsS0XsKxY-69slfYPfwfkkHCMNxog
2. Практично побудуйте єгипетський прямокутний трикутник з розмірами сторін, що відносяться: 3 ² + 4 ² = 5 ². (Не обов'язково брати мотузку довжиною 12 метрів, головне, щоб відстані між вузлами були рівні). Виконання і результат цієї роботи сфотографуйте і надішліть мені на Вайбер.
3. Зробіть власну кумедну ілюстрацію до вислова "Піфагорові штани на всі боки рівні" (слайд 22). Чекаю на фото ілюстрацій.
4. Який із законів Піфагорійців вам найбільше сподобався, напишіть.
5. Розв'язати старовинну арабську задачу №564 з підручника.
Бажаю успіхів.
22 квітня 2020р
Тема " Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника"
Добрий день, діти. Закінчились свята і ми знову занурюємось у світ геометрії. Щоб активізувати роботу вашого мозку пропоную розв'язати наступну головоломку.
Сподіваюсь, що ви впорались із завданням, бо сьогодні у нас з вами дуже важлива тема, яка не схожа на весь попередній матеріал. Ми познайомимось з такими поняттями, як синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника.
1. Опрацюйте пункт 17.
2. Зробіть у зошиті конспект пункта 17. Запишіть усі нові формули, зробіть відповідні малюнки.
3. Перегляньте відеоуроки.
4. Виконайте №582, 586, 591.
15 квітня 2020р
Тема "Теорема Піфагора. Розв'язування задач"
Добрий день, діти. Продовжуємо вчитись розв'язувати задачі з застосуванням Теореми Піфагора. Вона приміняється в усіх трикутниках, ромбах, прямокутниках і трапеціях, головне виділити в цих фігурах прямокутний трикутник. Це добре освітлено у відеоуроках, що я вам надсилала. Сьогодні пропоную вам розв'язати задачу № 561, 566, а також виконати самостійну роботу за посиланням, виконуйте в зошиті, фотографуйте і надіслати мені на Вайбер. https://naurok.com.ua/test/teorema-pifagora-perpendikulyar-ta-pohila-91257.html
8 квітня 2020р
Тема "Теорема Піфагора. Розв'язування задач"
Добрий день, діти. Сьогодні ми продовжуємо освоювати Теорему Піфагора. Прямокутний трикутник можна розглядати, як перпендикуляр і похила. Ще раз перегляньте всі відеоуроки по цій темі, повторіть параграф 16. Виконайте № 551, 553, 555, 559 (у параграфі 15 є визначення, що таке проекції). Якщо маєте якісь питання по задачам, пишіть або дзвоніть мені на Вайбер.
25 березня 2020р
Тема "Теорема Піфагора. Розв'язування задач"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами познайомимось з однією із головних теорем геометріі, це теорема Піфагора. Опрацюйте і законспектуйте пункт 16 із підручника А.Г.Мерзляк, і перегляньте відеоуроки.
Опрацюйте п.16. Виконайте №531, 533, 538, 548, і задачу з попередньої теми №517.
18 березня 2020р
Тема уроку "Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику"
Перегляньте відеоурок
Законспектуйте задачі та їх розв'язки з відео. В нашому підручнику аналогічні задачі але з іншими даними.
Опрацювати параграф 15. Розв’язати №511, 513, 515.
Алгебра
16 березня 2020р
Тема уроку "Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. Розкладання многочленів на множники. Скорочення дробів"
Перегляньте відеоурок
Виконайте завдання за підручником №518, 520, 522, 533, 537, 531
Комментариев нет:
Отправить комментарий