Завдання для учнів 6-А і 6-Б класів з математики на час карантину!
23 березня 2020 року
Тема уроку "Ділення раціональних чисел"
Добрий день, діти. Канікули відміняються. Я перевірила ваші домашні завдання і тести. До речі у завданні №2 була помилка і багато хто з вас її помітив. Ті хто прислав мені свої роботи отримали не погані оцінки (чомусь у класі у нас так не виходить).
На сьогоднішньому уроці ми почнемо тему "Ділення раціональних чисел".Для цього опрацюйте параграф 29 підручника Н.А.Тарасенкова і перегляньте відео.
Діти, я сподіваюсь, ви помітили, що правила множення і ділення раціональних чисел дуже схожі.
Опрацюйте параграф 29. Виконайте №1316, 1322, 1328.
Якщо виникнуть запитання, то пишіть або дзвоніть мені на Вайбер. Хочу подякувати батькам, які активно приймають участь у дистанційному навчання своїх дітей.
26 березня 2020 року
Тема уроку "Ділення раціональних чисел"
Добрий день, діти. Сьогодні на уроці ми продовжуємо вдосконалювати навички ділення раціональних чисел. Сподіваюсь, ви уважно опрацювали пункт 29, вивчили добре правила і виконали домашнє завдання. Роботи деяких учнів я уже перевірила, чекаю інші.
Виконайте наступні завдання: №1330, 1332, 1338.
27 березня 2020 року
Тема уроку "Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами"
Добрий день, діти. Продовжуємо з вами розв'язувати приклади на всі дії з раціональними числами. Для цього пригадайте, будь ласка, правила додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел. Хто забув, повторіть параграф 26, 27, 28, 29 і перегляньте попередні відео уроки. При розв'язанні даних прикладів спочатку визначте порядок дій, потім знак (- або +) даної дії, і лиш тоді її виконуйте.
Виконайте №1339, 1348. Будьте уважні.
6 квітня 2020 року
Тема уроку "Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами. Підготовка до контрольної роботи"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами пригадаємо всі дії з раціональними числами. Для цього повторіть параграф 26, 27, 28, 29 і перегляньте попередні відео уроки. Пропоную вам розв'язати приблизний текст контрольної роботи. Зверніть увагу на порядок дій у прикладах: спочатку виконується піднесення до степеня, а потім всі інші дії. Якщо якийсь приклад не зрозумілий пишіть або дзвоніть мені на Вайбер.
Зверніть увагу на порядок дій у прикладах: спочатку виконується піднесення до степеня, а потім всі інші дії. Якщо якийсь приклад не зрозумілий пишіть або дзвоніть мені на Вайбер.
9 квітня 2020 року
Тема уроку "Контрольна робота"
Добрий день, діти. Хочу щоб сьогодні ви, як найкраще проявили всі свої знання і навички при розв'язуванні контрольної роботи. Наводжу вам текст контрольної роботи.
Всю роботу разом з розв'язками виконуємо в зошиті, фотографуємо і надсилаємо мені на Вайбер. Бажаю успіхів.
10 квітня 2020 року
Тема "Розв'язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь"
Тема уроку "Вирази та їх спрощення"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами розпочинаємо наступну тему курсу математики 6 класу. Як і завжди скажу вам, що це одна із найважливіших тем в математиці. Тому хочу, щоб ви відповідально і сумлінно її опрацювали. Для цього уважно прочитайте параграф 30 із підручника, особливо правило розкриття дужок. А також перегляньте відеоурок.
Опрацюйте параграф 30. Виконайте № 1384, 1386.
13 квітня 2020 року
Тема уроку "Вирази та їх спрощення"
Добрий день, діти. Ви уже знаєте, як розкривати дужки перед якими стоїть знак "+" або "-". Сьогодні ми продовжимо знайомитись, як спрощувати вирази: це винесення спільного множника за дужки, розкриття дужок за допомогою розподільного закона множення і зведення подібних доданків. Перегляньте уважно наступний відеоурок, повторіть параграф 30 і виконайте приклади №1379, 1381, 1383, 1389.
16 квітня 2021 року
Тема уроку "Вирази та їх спрощення"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами продовжуємо розвивати навички спрощення виразів за допомогою законів множення, а також правил додавання і віднімання раціональних чисел. Дуже хороше відео попереднього уроку, перегляньте його ще раз. А також, щоб краще зрозуміти дану тему перегляньте наступні відеоуроки.
Д/З: повторити параграф 30, №1391, 1393, 1395.
Пропоную вам розв'язок завдання №1391 (4 приклад), №1393 (4 приклад) і №1394 (1 приклад).
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами продовжуємо розвивати навички спрощення виразів за допомогою законів множення, а також правил додавання і віднімання раціональних чисел. Дуже хороше відео попереднього уроку, перегляньте його ще раз. А також, щоб краще зрозуміти дану тему перегляньте наступні відеоуроки.
Д/З: повторити параграф 30, №1391, 1393, 1395.
Пропоную вам розв'язок завдання №1391 (4 приклад), №1393 (4 приклад) і №1394 (1 приклад).
Д/З: повторити параграф 30, №1391, 1393, 1395.
Пропоную вам розв'язок завдання №1391 (4 приклад), №1393 (4 приклад) і №1394 (1 приклад).
19 квітня 2021 року
Тема уроку "Вирази та їх спрощення"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами продовжуємо спрощувати вирази. Щоб краще налаштуватися на роботу пропоную вам розв'язати слідуючу головоломку. Будьте уважні. Відповідь скиньте мені на Вайбер. Мені цікаво, впораєтесь ви з нею чи ні, вона не така проста, як здається на перший погляд.
Приклади, які я пропоную вам сьогодні розв'язати дуже схожі з тими, що робили вчора, але трішечки складніші. Повторіть параграф 30. Перегляньте попередні відеоуроки і розв'яжіть №1392(парні), 1397.
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами продовжуємо спрощувати вирази. Щоб краще налаштуватися на роботу пропоную вам розв'язати слідуючу головоломку. Будьте уважні. Відповідь скиньте мені на Вайбер. Мені цікаво, впораєтесь ви з нею чи ні, вона не така проста, як здається на перший погляд.
Приклади, які я пропоную вам сьогодні розв'язати дуже схожі з тими, що робили вчора, але трішечки складніші. Повторіть параграф 30. Перегляньте попередні відеоуроки і розв'яжіть №1392(парні), 1397.
23 квітня 2021 року
Тема уроку "Розв'язування рівнянь"
Добрий день, діти. Минули свята і ми знову занурюємось у світ математики. Сьогодні на уроці ми познайомимось з новим способом розв'язування рівнянь. До цього часу ми розв'язували рівняння за правилами знаходження невідомого доданка, невідомого множника, невідомого зменшуваного, від'ємника, діленого і дільника. Але крім цього є інші правила розв'язування рівнянь. Для цього: 1. Повторіть, який вираз називається рівнянням. 2. Що ми називаємо коренем рівняння. 3. Що означає розв'язати рівняння. 4. Опрацюйте параграф 31. 5. Перегляньте наступні відеоуроки. 6. Запишіть у зошиті всі властивості рівнянь, у підручнику вони у вас на сторінці 242-243 і вивчіть їх напам'ять. 7. Використовуючи приклади у відеоуроках, розв'яжіть №1416, 1418, 1422.
24 квітня 2020 року
Тема уроку "Розв'язування рівнянь"
Добрий день, діти. Щоб налаштуватись на продуктивну роботу, пропоную вам розв'язати наступну головоломку.
Сьогодні ми продовжуємо з вами розв'язувати рівняння використовуючи їх основні властивості. Ви повинні були вивчити їх напам'ять.
1. Перегляньте ще раз параграф 31.
2. Повторіть правила розв'язування рівнянь.
3. Повторно перегляньте друге відео з вчорашнього уроку.
4. Розв'яжіть №1423.
5. Повторіть правила дій з десятковими і звичайними дробами, щоб без помилок виконати №1423.
Сьогодні ми продовжуємо з вами розв'язувати рівняння використовуючи їх основні властивості. Ви повинні були вивчити їх напам'ять.
1. Перегляньте ще раз параграф 31.
2. Повторіть правила розв'язування рівнянь.
3. Повторно перегляньте друге відео з вчорашнього уроку.
4. Розв'яжіть №1423.
5. Повторіть правила дій з десятковими і звичайними дробами, щоб без помилок виконати №1423.
27 квітня 2020 року
Тема уроку "Розв'язування рівнянь. Самостійна робота"
Добрий день, діти. На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо розв'язувати рівняння і напишемо невеличку самостійну роботу, щоб я побачила, як ви опанували дану тему. Для цього:
1. Повторіть основні властивості рівнянь (ст.244 параграф 31).
2. Повторіть правила дій з раціональними числами.
3. Повторіть правила розкриття дужок, а також множення числа на вираз в дужках.
4. Виконайте самостійну роботу за посиланням (обов'язково пишіть дату уроку, записуйте рівняння в зошиті з розв'язками і відповідями).
https://naurok.com.ua/test/rozvyazuvannya-rivnyan-290816.html
Жду ваші роботи до 28 квітня включно. Бажаю успіхів.
1. Повторіть основні властивості рівнянь (ст.244 параграф 31).
2. Повторіть правила дій з раціональними числами.
3. Повторіть правила розкриття дужок, а також множення числа на вираз в дужках.
4. Виконайте самостійну роботу за посиланням (обов'язково пишіть дату уроку, записуйте рівняння в зошиті з розв'язками і відповідями).
https://naurok.com.ua/test/rozvyazuvannya-rivnyan-290816.html
Жду ваші роботи до 28 квітня включно. Бажаю успіхів.
30 квітня 2020 року
Тема уроку "Пропорції і відношення. Створення нових кольорів маючи лише стандартний набір фарб". "Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь"
Добрий день, діти. Сьогдні у нас 2 уроки математики. Перший урок пройде в рамках STEM-тижня. Тема уроку "Пропорції і віношення. Створення нових кольорів маючи лише стандартний набір фарб". Для цього вам потрібно змішувати фарби в конкретному відношенні. 1) Повторити тему "Пропорції і відношення" (за вашим підручником, параграф 12-13). 2) Виготовлення власних фарб за наступними відношеннями:
1.Зелений:синього = 1:4 => бірюзовий колір
2.Червоний:зеленого = 1:2 =>фіолетовий колір
3.Червоний:синього = 3:1=> пурпуровий колір
4.Червоний:жовтого =1:2 => жовто-гарячий колір
5.Червоний:жовтого = 1:3=>персиковий колір
6.Червоний:жовтого = 1:1=> оливковий колір.
3) Намалюйте із створених вами фарб улюблену квітку або букет із квітів.
4) Процес створювання фарби і малюнки фотографуйте і відправляйте мені на Вайбер. Якщо виникнуть питання, то телефонуйте, або пишіть.
На другому уроці ми з вами будемо вчитись розв'язувати текстові задачі за допомогою рівнянь.
1) Перегляньте відеоурок.
2) Опрацюйте параграф 32.
3) Виконайте №1440, 1444.
Добрий день, діти. Сьогдні у нас 2 уроки математики. Перший урок пройде в рамках STEM-тижня. Тема уроку "Пропорції і віношення. Створення нових кольорів маючи лише стандартний набір фарб". Для цього вам потрібно змішувати фарби в конкретному відношенні.
2.Червоний:зеленого = 1:2 =>фіолетовий колір
3.Червоний:синього = 3:1=> пурпуровий колір
4.Червоний:жовтого =1:2 => жовто-гарячий колір
5.Червоний:жовтого = 1:3=>персиковий колір
6.Червоний:жовтого = 1:1=> оливковий колір.
2) Опрацюйте параграф 32.
3) Виконайте №1440, 1444.
5 травня 2021 року
Тема уроку "Розв'язування текстових задач за допомогою рівнянь"
Добрий день, діти. Дякую всім, хто долучився до STEM-тижня і виконання творчого завдання. Сьогодні ми з вами продовжуємо розв'язувати задачі за допомогою рівнянь. 1) Повторіть параграф 32. 2) Уважно передивіться попередній відеоурок, там багато прикладів розв'язування задач. 3) Розв'яжіть №1450, 1452, 1454.
Добрий день, діти. Дякую всім, хто долучився до STEM-тижня і виконання творчого завдання.
Сьогодні ми з вами продовжуємо розв'язувати задачі за допомогою рівнянь.
1) Повторіть параграф 32.
2) Уважно передивіться попередній відеоурок, там багато прикладів розв'язування задач.
3) Розв'яжіть №1450, 1452, 1454.
6 травня 2021 року
Тема уроку "Розв'язування текстових задач. Самостійна робота"
Добрий день, діти. Сьогодні на першому уроці ми з вами повторимо і узагальнимо всі правила і алгоритми розв'язування задач за допомогою рівнянь, а на другому уроці напишемо самостійну роботу. 1) Повторіть параграф 32. 2) Уважно перегляньте попередні відеоуроки, якщо це необхідно. 3) Розв'яжіть задачу №1474.
14 травня 2021 року
Тема уроку "Контрольна робота. Розв'язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь"
14 травня 2020 року
Тема уроку "Перпендикулярні та паралельні прямі. Координатна площина"
Добрий день, діти. На сьогоднішніх уроках ми починаємо опрацьовувати останню тему математики 6 класу, а саме перпендикулярні та паралельні прямі, і координатна площина. 1. Опрацюйте параграф 33, 34. 2. Перегляньте відеоуроки. 3. Вивчіть означення перпендикулярних та паралельних прямих. 4. Вивчіть, що необхідно для побудови координатної площини. 5. Вивчіть, що таке абсциса, ордината, знаки в координатних кутах. 6. Виконайте №1491, 1498, 1505, 1532(1), 1537.
15 травня 2020 року
Тема уроку "Координатна площина"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами будемо продовжувати опрацьовувати координатну площину, побудову точок і визначення їх координат. 1. Повторіть параграф 34. 2. За необхідності перегляньте попередній відеоурок (№2). 3. Розв'яжіть №1538, 1540 (2). №1540 (2) виконайте на окремому листочку в клітиночку, треба послідовно з'єднувати кожну побудовану точку (не переплутайте), і у вас повинна вийти фігура. Хочу її побачити.
18 травня 2020 року
Тема уроку "Графіки залежностей між величинами"
Добрий день, діти. На сьогоднішньому уроці ми навчимося з вами будувати і читати графіки залежностей між величинами. Раніше ми вже розглядали спосіб подання інформації за допомогою стовпчатих і кругових діаграм, і графіків зміни температури. Тема нашого уроку трохи розширює види залежностей інших величин, таких як: вартість товару і його кількість; відстань між містами; швидкість і час; сторона і периметр квадрата ті інші. 1. Опрацюйте параграф 35. Уважно розгляньте всі графіки залежностей. 2. Перегляньте відеоурок. 3. Виконайте №1569, 1570, 1575.
21 травня 2020 року
Тема уроку "Координатна площина. Графіки залежностей. Паралельні і перпендикулярні прямі. Самостійна робота"
Добрий день, діти. Сьогодні у нас два урока математики. На першому уроці ми повторимо координатну площину, графіки залежностей та паралельні і перпендикулярні прямі. А на другому уроці виконаємо самостійну роботу по цим темам.
1. Повторіть параграфи 33, 34, 35.
2. Пригадайте побудову паралельних і перепендикулярних прямих.
3. Пригадайте, які координати має точка, якщо вона належить осі абсцис, осі ординат. Які знаки матиме точка, якщо вона знаходиться в I, II, III і IV чвертях.
4. Виконайте самостійну роботу.
1. Повторіть параграфи 33, 34, 35.
2. Пригадайте побудову паралельних і перепендикулярних прямих.
3. Пригадайте, які координати має точка, якщо вона належить осі абсцис, осі ординат. Які знаки матиме точка, якщо вона знаходиться в I, II, III і IV чвертях.
4. Виконайте самостійну роботу.
22 травня 2020 року
Тема уроку "Підготовка до підсумкової контрольної роботи"
Добрий день, діти. На наступному тижні, 28 травня, у нас буде підсумкова контрольна робота. Сьогодні ми починаємо до неї готуватись. Контрольна робота буде містити завдання за весь курс математики 6 класу, тому почнемо повторювати з самого початку.
1. Ознаки подільності на 2, на 3 , на 5 , на 9, на 10.
2. Знаходження НСД і НСК (найбільший спільний дільник і найбільше спільне кратне).
3. Звичайні дроби та дії з ними.
Цікаво, чи всі ви пам'ятаєте дані теми. Повторити і пригадати їх можна за наступними параграфами: 2-11.
4. Виконайте №98, 136(1, 2), 445(1, 2,), 446(1), 452. Подібні завдання будуть на контрольній роботі, тому уважно їх виконуйте.
25 травня 2020 року
Тема уроку "Підготовка до підсумкової контрольної роботи"
Добрий день, діти. Продовжуємо готуватись до підсумкової роботи. Хочу, щоб ви добре її написали і пішли на канікули з гарними оцінками. Пропоную повторити наступні теми: 1. Розв'язування рівнянь. 2. Порівняння раціональних чисел. 3. Вирази та їх спрощення. 4. Застосування рівнянь до розв'язування задач. 5. Повторити параграфи 25, 30-32. 6. Виконайте №1088, 1396(1), 1421(6, 7, 8).
28 травня 2020 року
Підсумкова контрольна робота
Добрий день, діти. От нарешті і настав останній день навчального року. Але відпочивати будемо після написання контрольної роботи. Я розумію, що ви вже втомилися, але прошу вас зосередитись, пригадати все, що ми вивчили в цьому році, і успішно написати контрольну роботу.
Заходьте за посиланням, розв'язуйте вправи в зошиті, фотографуйте і надсилайте мені у Вайбер сьогодні до 20 години.
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-428019.html?fbclid=IwAR2vJEWsGqfJaUbv8Rh2vLh-VeZz_qxu4rnXwO5dWR8FnlgYSu70MIIKYXE
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-428019.html?fbclid=IwAR2vJEWsGqfJaUbv8Rh2vLh-VeZz_qxu4rnXwO5dWR8FnlgYSu70MIIKYXE
Я прощаюсь з вами до вересня, сподіваюсь, що за літо ви не забудете все, що ми вивчили в 6 класі. Раптом влітку вам захочеться зробити гімнастику для мозку, порозв'язувати задачі, пригадати правила, властивості, різні математичні дії, то можете зайти на сайт за посиланням, там є багато тренувальних вправ на різні теми. https://learning.ua/matematyka/shostyi-klas/
Дякую, діти, вам і вашим батькам, за вашу плідну і сумлінну працю під час дистанційного навчання, це було не просто, але ми впорались! Бажаю вам добре відпочити, набратися здоров'я, сил і наснаги на наступний навчальний рік! До зустрічі!
20 березня 2020 року
Тема уроку "Множення раціональних чисел. Розв’язування вправ"
Добрий день, діти. Для сьогоднішнього уроку повторіть п.28. А також зверніть увагу на розподільну властивість множення, на обчислення степенів, і опрацюйте умову коли добуток дорівнює нулю.
Виконати самостійну роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/mnozhennya-racionalnih-chisel-56769.html
Виконуйте в зошиті, фотографуйте і скидайте мені на Вайбер.
Час виконання до 25 березня.
Бажаю успіхів.
Виконуйте в зошиті, фотографуйте і скидайте мені на Вайбер.
Час виконання до 25 березня.
Бажаю успіхів.
19 березня 2020 року
Тема уроку "Множення раціональних чисел. Розв'язування вправ"
Діти, продовжуємо набувати навичків множення раціональних чисел. Хто не зовсім зрозумів, перегляньте ще раз відео попереднього уроку.
Опрацювати п.28. Розв’язати №1256, 1287, 1262, 1265. Всі завдання виконуємо в робочому зошиті.
16 березня 2020 року
Тема уроку "Множення раціональних чисел"
Добрий день, діти. Я перевірила вашу самостійну роботу, свої помилки і оцінки ви знаєте.
Перегляньте відеоурок
Виконайте в зошиті слідуючі завдання: №1246,1246,1249,1251,1254, 1256
Комментариев нет:
Отправить комментарий