Завдання для учнів 5-б класу з математики на час карантину.
16 квітня 2021 року
Самостійна робота по темі "Множення десяткових дробів". Роботу виконати в зошиті. Фото роботи надіслати в особисті повідомлення в вайбері.
19 квітня 2021 року
Добрий день, діти. Я перевірила вашу самостійну роботу, свої помилки і оцінки ви знаєте. Сьогодні ми опрацюємо розподільну і сполучну властивості множення.
Перегляньте відеооролік
Виконайте наступні завдання за підручником: №952, 953, 955
21 квітня 2021 року
Добрий день, діти. Сьогодні ми познайомимося з діленням десяткових дробів на натуральне число. Прочитайте уважно параграф №35( першу частину) і перегляньте відеооролік
Виконайте наступні завдання за підручником: №973, 978.
22 квітня 2021 року
Добрий день, діти. Сьогодні ми познайомимось з діленням десяткових дробів на десятковий дріб. Сподіваюсь, що з діленням на натуральне число ви справились добре. Перегляньте уважно відеоурок, і зверніть увагу на перенос коми.
Опрацювати параграф 35.Розв’язати №983, 987.23 квітня 2021 року Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами навчимося ділити десяткові дроби на 10, 100, 1000 і т.д., і на 0,1, 0,01, 0,001 і т.д.. Уважно слідкуйте чи вправо, чи вліво переноситься кома в даному числі. Перегляньте наступне відео. Зробіть конспект уроку, опрацюйте п.35. Розв’язати №970, 980, 985.
Під час канікул виконайте тести за посиланням. https://naurok.com.ua/test/dilennya-na-desyatkoviy-drib-57079.html
Тест складається з восьми прикладів. Виконуйте іх у зошиті, фотографуйте і скидайте мені у Вайбер.
Час виконання до 25 березня.
Бажаю успіхів. 26 квітня 2021 року
Добрий день, діти. Канікули відміняються. Я перевірила ваші домашні завдання і тести. І зробила висновок, що не всі зрозуміли, як ділити десяткові дроби. Тому ще раз подивіться уважно на розв'язання наступних прикладів. З дільника за допомогою перенесення коми праворуч треба зробити натуральне число, аналогічно на стільки ж цифр перенести кому і в діленому, якщо цифр не вистачає то заміняємо їх нулями: 45,6:2,4 = 456:24 = 19 60:1,25 = 6000:125 = 48 0,18564:0,78 = 18,564:78 = 0,238Отже сьогодні ми знову будемо ділити десяткові дроби. Прочитайте уважно пункт 35, перегляньте всі відеоуроки на блозі і виконайте наступні завдання: №982 (другий стовпчик), №986, №997. Для останнього номера пригадайте знаходження числа за його дробом.
Якщо виникнуть запитання, то пищіть або звоніть мені на Вайбер. Хочу подякувати батькам, які активно приймають участь у дистанційному навчання своїх дітей.
23 квітня 2021 року
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами навчимося ділити десяткові дроби на 10, 100, 1000 і т.д., і на 0,1, 0,01, 0,001 і т.д.. Уважно слідкуйте чи вправо, чи вліво переноситься кома в даному числі. Перегляньте наступне відео.
Зробіть конспект уроку, опрацюйте п.35. Розв’язати №970, 980, 985.
Під час канікул виконайте тести за посиланням. https://naurok.com.ua/test/dilennya-na-desyatkoviy-drib-57079.html
Тест складається з восьми прикладів. Виконуйте іх у зошиті, фотографуйте і скидайте мені у Вайбер.
Час виконання до 25 березня.
Бажаю успіхів.
Під час канікул виконайте тести за посиланням. https://naurok.com.ua/test/dilennya-na-desyatkoviy-drib-57079.html
Тест складається з восьми прикладів. Виконуйте іх у зошиті, фотографуйте і скидайте мені у Вайбер.
Час виконання до 25 березня.
Бажаю успіхів.
26 квітня 2021 року
Добрий день, діти. Канікули відміняються. Я перевірила ваші домашні завдання і тести. І зробила висновок, що не всі зрозуміли, як ділити десяткові дроби. Тому ще раз подивіться уважно на розв'язання наступних прикладів. З дільника за допомогою перенесення коми праворуч треба зробити натуральне число, аналогічно на стільки ж цифр перенести кому і в діленому, якщо цифр не вистачає то заміняємо їх нулями:
45,6:2,4 = 456:24 = 19
60:1,25 = 6000:125 = 48
0,18564:0,78 = 18,564:78 = 0,238
Отже сьогодні ми знову будемо ділити десяткові дроби. Прочитайте уважно пункт 35, перегляньте всі відеоуроки на блозі і виконайте наступні завдання: №982 (другий стовпчик), №986, №997. Для останнього номера пригадайте знаходження числа за його дробом.
Якщо виникнуть запитання, то пищіть або звоніть мені на Вайбер. Хочу подякувати батькам, які активно приймають участь у дистанційному навчання своїх дітей.
Якщо виникнуть запитання, то пищіть або звоніть мені на Вайбер. Хочу подякувати батькам, які активно приймають участь у дистанційному навчання своїх дітей.
28 квітня 2021року
Тема уроку "Ділення десяткових дробів. Розв'язування вправ"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами продовжуємо розвивати і закріплювати навички ділення десяткових дробів. Не лінуйтеся і вдосконалюйте свої здібності в розв'язуванні прикладів. Повторіть пункт 35, виконайте №1009, 1013, 1017.
29 квітня 2021року
Тема уроку "Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами"
Добрий день, діти. Сьогоднішній урок потребує від вас об'єднання всіх знань по додаванню, відніманню, множенню і діленню десяткових дробів. Тому повторіть, будь ласка, пункт 33, 34, 35, ще раз перегляньте відео уроки по цим темам.
30 квітня 2021 року
Тема уроку "Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами"
Добрий день, діти. Сьогодні ми продовжуємо вдосконалювати ваші навички в розв'язуванні вправ на всі дії з десятковими дробами. Виконайте самостійну роботу за посиланням https://naurok.com.ua/test/di-z-desyatkovimi-drobami-66556.html Очікую ваші роботи.
6 травня 2021 року
Тема уроку "Розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами. Підготовка до контрольної роботи"
Добрий день, діти. Сьогодні ми узагальнюємо всі набуті знання і навички по множенню і діленню десяткових дробів. Тому повторіть, будь ласка, пункт 33, 34, 35, ще раз перегляньте відео уроки по цим темам, розв'яжіть наведений зразок контрольної роботи, якщо виникнуть питання пишіть і дзвоніть.
№5 спочатку спробуйте розв'язати самостійно, а потім уже підглянути в розв'язок, який я пропоную.
Нехай даний дріб буде X, тоді якщо кому перенесли вправо через одну цифру, то це означає, що його помножили на 10, отже стало 10Х. Нове число більше за дане на 44,46. Маємо рівняння :
10Х - Х = 44,46
9Х = 44,46
Х = 44,46 : 9
Х = 4,94
Відповідь: даний дріб 4,94.
Добрий день, діти. Сьогодні ми узагальнюємо всі набуті знання і навички по множенню і діленню десяткових дробів. Тому повторіть, будь ласка, пункт 33, 34, 35, ще раз перегляньте відео уроки по цим темам, розв'яжіть наведений зразок контрольної роботи, якщо виникнуть питання пишіть і дзвоніть.
№5 спочатку спробуйте розв'язати самостійно, а потім уже підглянути в розв'язок, який я пропоную.
Нехай даний дріб буде X, тоді якщо кому перенесли вправо через одну цифру, то це означає, що його помножили на 10, отже стало 10Х. Нове число більше за дане на 44,46. Маємо рівняння :
10Х - Х = 44,46
9Х = 44,46
Х = 44,46 : 9
Х = 4,94
Відповідь: даний дріб 4,94.
7 травня 2021 року
Тема уроку "Множення і ділення десяткових дробів. Контрольна робота"
12 травня 2021 року
Тема уроку "Середнє арифметичне. Середнє значення величини"
Добрий день, діти. Ви отримали результати контрольної роботи. Сподіваюсь, що ви працювали самостійно, але моя подяка батькам, які долучилися до вивчення математики разом з вами.
Сьогодні розпочинаємо останню тему в цьому році. Перегляньте відеоурок, опрацюйте уважно параграф 36. Особливо приділіть увагу прикладам 1, 2, що розв'язані в підручнику. В зошитах виконайте завдання №1042, 1046, 1048.
13 травня 2021 року
Тема уроку "Середнє арифметичне. Середнє значення величини. Розв'язування задач"
Добрий день, діти. Сьогодні ми будемо розв'язувати задачі по темі "Середнє арифметичне. Середнє значення величини". Сподіваюсь, що ви добре вивчили правило знаходження середнього арифметичного. Перегляньте відеоурок з прикладами розв'язування задач, де використовується середнє арифметичне значення величин. Виконайте в зошитах з розв'язком тести за посиланням і відправте мені у Вайбер.
https://naurok.com.ua/test/seredne-arifmetichne-dost-riven-81383.html
https://naurok.com.ua/test/seredne-arifmetichne-dost-riven-81383.html
14 травня 2021 року
Тема уроку "Середнє арифметичне. Середнє значення величини. Розв'язування вправ"
Добрий день, діти. Сьогодні ми продовжуємо з вами розв'язувати вправи на знаходження середнього арифметичного і середнього значення величини. Спочатку, щоб налаштуватись на плідну роботу спробуйте розв'язати математичну головоломку. Результат скинете мені у Вайбері, будьте уважні.
Якщо тест на уважність пройдено, то повторіть параграф 36, перегляньте, в разі необхідності, попередні відеоуроки. І розв'яжемо разом №1055.
Розв'язання:
1) 3,4 х 90 = 306(км) - проїхав автомобіль по шосе.
Нехай швидкість з якою їхав автомобіль по грунтовій дорозі буде Х(км/год), тоді весь шлях, що прооїхав автомобіль по грунтовій дорозі буде 1,6 х Х.
2) Весь час, що автомобіль був у дорозі: 3,4 + 1,6 = 5(год).
Враховуючи середнє значення величини маємо рівняння:
(306 + 1,6Х) : 5 = 75,6;
306 + 1,6Х = 75,6 х 5;
306 + 1,6Х = 378;
1,6Х = 378 - 306;
1,6Х = 72;
Х = 72 : 1,6 = 720 : 16;
Х = 45( км/год) - швидкість авто по грунтовій дорозі.
Відповідь: 45 км/год.
Д/З: повторити п. 36, №1056, 1052.
17травня 2021 року
Тема уроку "Поняття відсотка"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами розглянемо нову тему "Поняття відсотка". Відсотки це нове, не знайоме поняття для вас, тому уважно прочитайте параграф 37 (I частина) підручника (ст.236-237). Перегляньте відеоурок з виконанням завдань, що пропонуються на відео.
Д/З: виконайте №1070, 1071, 1074, 1076.
19 травня 2021 року
Тема уроку "Поняття відсотка. Знаходження відстоків від числа"
Добрий день, діти. Продовжуємо знайомитись з вами з поняття відскотків, а саме, як знаходити відсотки від числа. Для цього опрацюйте параграф 37 до кінця, особливо зверніть увагу на приклади розв'язування різних типів задач, що є в ньому: приклад 1, 2, 3. Уважно перегляньте слідуючий відеурок, і розв'язуйте приклади, що пропонуються на відео. Д/З: виконайте №1068, 1081.
20 травня 2021 року
Тема уроку "Поняття відсотка. Знаходження відстоків від числа"
Добрий день, діти. Сьогодні ми продовжуємо розв'язувати задачі на знаходження відсотків від числа. Перегляньте відеоурок, і виконуйте завдання, що пропонує вам учитель.
Д/З: опрацювати параграф 37, №1086, 1091.
21 травня2021 року
Тема уроку "Поняття відсотка. Знаходження відстоків від числа"
Добрий день, діти. Минули свята і ми знову занурюємося у світ математики. Щоб активізувати роботу вашого мозку розв'яжіть запропоновану головоломку. Відповіді надсилайте мені на Вайбер.
Сьогодні ми продовжуємо з вами закріплювати знання і навички знаходження відсотків від числа. Сподіваюсь, що ви добре знаєте правила, як знайти відсоток від числа:
1) розділити число на 100%;
2) отриманий результат помножити на кількість відсотків.
Перегляньте ще раз розв'язування прикладів 1, 2, 3 в підручнику на сторінці 238.
Повторіть параграф 37, виконайте №1094, 1095, 1099.
Для виконання перших двух номерів пригадайте формули площі прямокутника і об'єма паралелепіпеда.
23 квітня 2020 року
Тема уроку "Знаходження числа за його відсотком"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами розглянемо задачі по знаходженню числа за його відсотком. Це задачі обернені до тих задач, що ми робили раніше.
1. Опрацюйте параграф 38.
2. Уважно розберіться в прикладах 1, 2, 3 з підручника сторінка 244.
3. Перегляньте відео урок по даній темі.
4. У зошитах запишіть правила знаходження числа за його відсотком і два способи їх розв'язання.
5. Виконайте запропоновані завдання із відео уроку.
Д/З: опрацювати параграф 38, виконати №1109, 1111.
24 квітня 2020 року
Тема уроку "Знаходження числа за його відсотком"
Добрий день, діти. На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо розв'язувати задачі на знаходження числа за його відсотком.
1. Повторіть параграф 38 (ст.244).
2. Повторіть правила розв'язку задач даного типу.
3. Перегляньте відео урок по розв'язуванню даних задач.
4. Запишіть у зошиті розв'язання задачі №5 запропоновану у даному відео.
Д/З: повторіть параграф 38, розв'яжіть №1117, 1120.
27 квітня 2020 року
Тема уроку "Розв'язування задач на відсотки і на всі дії з десятковими дробами"
Добрий день, діти! Сьогодні у нас буде урок в рамках "Stem-тижня spring 2020".
Задачі і активності цього уроку будуть пов'язані з екологічною проблемою, що є важливою в наш час. Всі ви знаєте, що пожежі кожен рік знищують величезну кількість лісів, не минуло це лихо і нашу країну. Нещодавно всі пожежники приборкували вогонь в зоні Чорнобиля та Житомирщини. Лісові надсадження забезпечують людство киснем, птахів і звірів домівкою, а деревина необхідна для народного господарства. Важливо берегти це багатство.
Пропоную розв'язати вам сьогодні наступні задачі, з яких ви дізнаєтесь багато цікавого.
ЗАДАЧА №1.
Площа біосферного заповідника "Фсканія-Нова" (Херсонська область) дорівнює 11,1 тис.га. Площа природного заповідника "Медобори" (Тернопільська область) становить 94% площі заповідника "Асканія-Нова" і 25% площі національного природного парку "Синевір" (Закарпаття). Знайдіть площу заповідника "Медобори" і площу парку "Синевір".
1. Розв'язуйте задачу в зошиті.
2. Знайдіть на карті України об'єкти даної задачі.
3. На контурній карті України позначте і підпишіть дані заповідники і парк.
4. На альбомному аркуші намалюйте 1-2 тварини, що живуть в заповіднику "Асканія-Нова".
5. Діти, попросіть, будь ласка, своїх батьків або інших членів родини, сфотографувати вас за виконанням 3 і 4 завдання.
6. Скидайте мені на вайбер фото розв'язок задачі, фото контурної карти і малюнки, а також процес роботи над ними.
ЗАДАЧА №2.
За добу людина вдихае 10 м³ повітря. Кисень становить 1/5 частину повітря. Скільки кисню потрібно на добу 1 учню, учням 5А(25 чол.), учням 5Б(23 чол.) класів?
28 квітня 2020 року
Тема уроку "Розв'язування задач на відсотки"
Добрий день, діти. Дякую всім хто активно долучився до STEM-тижня, до екологічного проекту.
Сьогодні ми з вами будемо розв'язувати задачі на відсотки обох видів: знаходження відсотків від числа і знаходження числа за його відсотком. 1. Пригадайте, будьласка, правила розв'язування цих типів задач. 2. Перегляньте відео попередніх уроків, щоб оновити їх у пам'яті.
3. Перегляньте розв'язання ще однієї задачі на відсотки.
4. Повторіть параграф 37-38.
5. Виконайте №1121, 1122.
Добрий день, діти. Дякую всім хто активно долучився до STEM-тижня, до екологічного проекту.
Сьогодні ми з вами будемо розв'язувати задачі на відсотки обох видів: знаходження відсотків від числа і знаходження числа за його відсотком.
Сьогодні ми з вами будемо розв'язувати задачі на відсотки обох видів: знаходження відсотків від числа і знаходження числа за його відсотком.
1. Пригадайте, будьласка, правила розв'язування цих типів задач.
2. Перегляньте відео попередніх уроків, щоб оновити їх у пам'яті.
3. Перегляньте розв'язання ще однієї задачі на відсотки.
4. Повторіть параграф 37-38.
5. Виконайте №1121, 1122.
3. Перегляньте розв'язання ще однієї задачі на відсотки.
4. Повторіть параграф 37-38.
5. Виконайте №1121, 1122.
30 квітня 2020 року
Тема уроку "Розв'язування задач на відсотки"
Добрий день, діти. На сьогоднішньому уроці ми з вами продовжуємо розв'язувати задачі на відсотки. Сподіваюсь, що ви всі вже добре знаєте правила знаходження відсотків від числа і знаходження числа за його відсотком, вмієте розрізняти в якому випадку треба використовувати перше правило, а в якому - друге.
1) При необхідності передивіться ще раз попередні відеоуроки.
2) Повторіть параграфи 37-38.
3) Виконайте №1125, 1127.
4) Уважно розгляньте розв'язок задачі 1126, вона подібна задачі 1127.
4 травня 2020 року
Тема уроку "Розв'язування задач на відсотки"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами підготуємось до самостійної роботи по темі "Середнє арифметичне. Відсотки".
1) Повторіть параграфи 36-38.
2) За необхідності перегляньте попередні відеоуроки.
3) Уважно рогляньте розв'язок задачі №251, подібна їй буде на самостійній і на контрольній роботі.
5 травня 2020 року
Тема уроку "Розв'язування задач на відсотки. Самостійна робота"
7 травня 2020 року
Тема уроку "Узагальнення і систематизація матеріалу з теми "Середнє арифметичне. Відсотки"" (підготовка до контрольної роботи).
Добрий день, діти. Сьогодні ми узагальнимо всі знання і навички по даній темі. Для цього: 1) Повторіть параграфи 36-38. 2) Пригадайте два типи задач на знаходження відсотків. 3) При необхідності ще раз перегляньте попередні відеоуроки. 4) Виконайте з підручника завдання №6 "Перевір себе" (ст.249 №7-12) . 5) Підготуватись до контрольної роботи на наступному уроці.
8 травня 2020 року
Тема уроку "Контрольна робота"
Добрий день, діти. На сьогоднішньому уроці ми виконаємо контрольну роботу по темі "Середнє арифметичне. Відсотки". Ця контрольна робота завершує вивчення математики в 5 класі. Наступні уроки ми будемо повторювати все, що вивчили в цьому році і наприкінці травня нас чекає підсумкова контрольна робота.
Текст контрольної роботи. Завдання записуємо в зошиті, фотографуємо і надсилаємо мені у Вайбер до 18 години. Роботи надіслані пізніше перевіряти не буду.
Бажаю успіхів!
12 травня 2020 року
Тема уроку "Повторення: Натуральні та дробові числа. Арифметичні дії з натуральними та дробовими числами"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами починаємо повторення матеріалу за 5 клас, а саме натуральні та дробові числа, і дії з ними.
1. Дайте відповіді на запитання:
а) які числа ми називаємо натуральними?
б) назвіть розряди числа 105 289 001;
в) як порівняти натуральні числа?
г) назвіть переставну, сполучну і розподільну властивості множення;
д) як виконувати ділення з остачею?
е) що таке степінь числа?
є) які види дробів ви знаєте?
ж) як додавати і віднімати дроби з однаковими знаменниками?
з) що таке правильні і неправильні дроби?
і) що таке мішані числа?
Хто з легкістю відповів на всі ці питання - дуже добре, а у кого винкли труднощі, трішки підзабули, то повторіть параграфи 2, 6, 7, 8, 16, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 27, 28, 29.
2. Виконайте №1138 (приклади 1, 2, 7, 8, 21, 22).
14 травня 2020 року
Тема уроку "Повторення: Числові та буквенні вирази. Формули"
Добрий день, діти. Щоб налаштуватись на урок пропоную розв'язати наступну головоломку.
На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо з вами повторювати матеріал 5 класу, а саме пригадаємо числові та буквенні вирази, і формули. Пропоную вам відповісти на наступні питання:
На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо з вами повторювати матеріал 5 класу, а саме пригадаємо числові та буквенні вирази, і формули. Пропоную вам відповісти на наступні питання:
1.1) який вираз ми називаємо числовим?
2) який вираз ми називаємо буквенним?
3) які ви знаєте формули? Допоможу вам - це площа, периметр квадрата і прямокутника.
2. Для тих, хто не зміг відповісти на всі питання пропоную повторити параграфи 9, 15, 21.
3. Розв'яжіть №259, 260, 442 (використайте розподільну властивість множення), 434.
15 травня 2020 року
Тема уроку "Повторення: Відрізок. Довжина відрізка. Шкала. Координатний промінь. Кут. Види і вимірювання кутів"
Добрий день, діти. Сьогодні пропоную вам озброїтись лінійкою, олівцем, транспортиром і гумкою, тому що ми будемо повторювати відрізки, координатний промінь і кути.
Давайте пригадаємо:
1. Що таке відрізок?
2. Що ми називаємо координатним променем?
3. Як позначаються кути?
4. Які кути ви знаєте?
5. Повторіть параграфи 3, 4, 5, 11, 12.
6. Виконайте №47, 56, 63, 301, 304.
18 травня 2020 року
Тема уроку "Повторення: Многокутники. Рівні фігури. Трикутники і його види. Прямокутний паралелепіпед"
Добрий день, діти. Сьогодні ми повторюємо з вами многокутники, трикутники і прямокутний паралелепіпед.
1. Пригадайте:
1) які фігури ми називаємо рівними?
2) види трикутників за кутами (гострокутний, прямокутний, тупокутний);
3) види трикутників за сторонами(різносторонні, рівнобедренні, рівносторонні);
4) прямокутний паралелепіпед і формули для обчислення його об'єму і площі поверхні (V=abc, де a-довжина, b-ширина, c-висота);
2. Повторіть параграф 13, 14, 22, 23.
3. Виконайте №331, 333, 341(усно), 348, 634.
19 травня 2020 року
Тема уроку "Повторення: Десяткові дроби і дії з ними"
Добрий день, діти. На сьогоднішньому уроці ми повторимо все, що стосується десяткових дробів. Зараз я перевірю, як ви засвоїли дану тему.
1. Дайте відповіді на наступні запитання:
1)який дріб ми називаємо десятковим?
2)як відділити цілу частину від дробової?
3)який розряд буде у цифри, що стоїть другою після коми?
4)як порівняти десяткові дроби?
5)як округлити десятковий дріб до даного розряда?
6)правила додавання і віднімання десяткових дробів;
7)правила множення і ділення десяткових дробів;
2. Якщо виникли труднощі з відповідями на ці питання, то повторіть параграфи 30-35.
3. Виконайте самостійну роботу у вигляді тестів (розв'язки записуємо в зошиті).
21 травня 2020 року
Тема уроку "Підготовка до річної контрольної роботи"
Добрий день, діти. Ми з вами повторили всі теми курсу математики за 5 клас. Сьогодні ми узагальнемо всі набуті вами знання і навички. Пропоную вам розв'язати наступні номери, подібні яким будуть на контрольноній роботі. №778 (1, 2, 3), 781(1, 2, 6, 7), 1138 (13), 1144 (4, 5), 1186.
22 травня 2020 року
Річна контрольна робота
Добрий день, діти. Сьогодні ми напишемо з вами підсумкову контрольну роботу. Сподіваюсь, що ви уважно, старанно і правильно розв'яжете всі приклади, проявите всі свої знання і навички набуті за цей рік. Текст контрольної роботи знайдете за посиланням. Ваші роботи повинні бути оформлені за стандартом контрольної роботи (умова, розв'язання, пояснення до дій, відповіді). Бажаю успіхів.
Чекаю ваші роботи сьогодні до 20:00.
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-423449.html?fbclid=IwAR10n-hj3wm4hgDLXgAYsSOVtOvREqh1A4GCXGbWyVVlxvD6rhQB2BJiXus
Чекаю ваші роботи сьогодні до 20:00.
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-423449.html?fbclid=IwAR10n-hj3wm4hgDLXgAYsSOVtOvREqh1A4GCXGbWyVVlxvD6rhQB2BJiXus
25 травня 2020 року
Добрий день, діти. Ми з вами написали вже підсумкову контрольну роботу і останні уроки проведемо цікаво, незвично, але з користю. Пропоную вам в ігровій формі повторити весь курс математики за 5 клас. Розв'яжіть математичну головоломку і пройдіть онлайн-тести за посиланням. Сподіваюсь, що ви чесно і відповідально все зробите. Бажаю успіхів. Надсилати мені нічого не треба.
https://learning.ua/matematyka/piatyi-klas/zapys-chysla-za-rozriadamy-5
https://learning.ua/matematyka/piatyi-klas/mistse-tsyfry-v-chysli-5-kl
https://learning.ua/matematyka/piatyi-klas/zapys-chysla-za-rozriadamy-5
https://learning.ua/matematyka/piatyi-klas/mistse-tsyfry-v-chysli-5-kl
26 травня 2020 року
Добрий день, діти. Сьогодні ми продовжуємо з вами розв'язувати задачі на розвиток логічного мислення, пам'яті і уваги. До вашої уваги пропоную розгадати кросворд і пройти онлайн-тести.
https://learning.ua/matematyka/piatyi-klas/robota-z-rozriadamy-chysla
https://learning.ua/matematyka/piatyi-klas/porivniannia-chysel-5-kl
https://learning.ua/matematyka/piatyi-klas/robota-z-rozriadamy-chysla
https://learning.ua/matematyka/piatyi-klas/porivniannia-chysel-5-kl
Питання кросворду:
- Одиниця виміру площі.
- Прямокутник, у якого всі сторони рівні.
- Інколи при діленні залишається…
- Має три кути і три сторони.
- Прямокутний паралелепіпед, у якого усі ребра рівні.
- Його утворюють промені.
- Воно є в людини і в прямокутного паралелепіпеда.
- Ділить кут навпіл.
- Буквений вираз, що передає відношення між величинами
- Його сусіди: від’ємник та різниця.
- Ми отримаємо її, якщо додамо два числа.
- Одиниця виміру кутів.
- Одиниця виміру площі.
- Прямокутник, у якого всі сторони рівні.
- Інколи при діленні залишається…
- Має три кути і три сторони.
- Прямокутний паралелепіпед, у якого усі ребра рівні.
- Його утворюють промені.
- Воно є в людини і в прямокутного паралелепіпеда.
- Ділить кут навпіл.
- Буквений вираз, що передає відношення між величинами
- Його сусіди: від’ємник та різниця.
- Ми отримаємо її, якщо додамо два числа.
- Одиниця виміру кутів.
28 травня 2020 року
Добрий день, діти. Нарешті у нас з вами сьогодні останній урок навчального року. Я прощаюсь з вами до вересня, сподіваюсь, що за літо ви не забудете все, що ми вивчили в 5 класі. Раптом влітку вам захочеться зробити гімнастику для мозку, порозв'язувати задачі, пригадати правила, властивості, різні математичні дії, то можете зайти на сайт за посиланням, там є багато тренувальних вправ на різні теми.
Дякую, діти вам і вашим батькам, за вашу плідну і сумлінну працю під час дистанційного навчання, це було не просто, але ми впорались!
Бажаю вам добре відпочити, набратися здоров'я, сил і наснаги на наступний навчальний рік!
До зустрічі!
Добрий день, діти. Нарешті у нас з вами сьогодні останній урок навчального року. Я прощаюсь з вами до вересня, сподіваюсь, що за літо ви не забудете все, що ми вивчили в 5 класі. Раптом влітку вам захочеться зробити гімнастику для мозку, порозв'язувати задачі, пригадати правила, властивості, різні математичні дії, то можете зайти на сайт за посиланням, там є багато тренувальних вправ на різні теми.
Дякую, діти вам і вашим батькам, за вашу плідну і сумлінну працю під час дистанційного навчання, це було не просто, але ми впорались!Бажаю вам добре відпочити, набратися здоров'я, сил і наснаги на наступний навчальний рік!
До зустрічі!
Комментариев нет:
Отправить комментарий