Завдання для учнів 10 класу з математики на час карантину!
Геометрія
28 травня 2020р
Підсумкова контрольна робота
Добрий день, діти. От нарешті і настав останній день навчального року. Але відпочивати будемо після написання контрольної роботи. Я розумію, що ви вже втомилися, але прошу вас зосередитись, пригадати все, що ми вивчили в цьому році, і успішно написати контрольну роботу.
Виконуйте уважно, записуйте роботу в зошиті з розв'язками, фотографуйте та надсилайте мені у Месенджер, сьогодні до 20:00.
Я прощаюсь з вами до вересня, сподіваюсь, що за літо ви не забудете все, що ми вивчили в 10 класі. Раптом влітку вам захочеться зробити гімнастику для мозку, порозв'язувати задачі, пригадати правила, властивості, різні математичні дії, то можете зайти на сайт за посиланням, там є багато тренувальних вправ на різні теми. https://learning.ua/matematyka/desiatyi-klas/
Дякую, діти, вам і вашим батькам, за вашу плідну і сумлінну працю під час дистанційного навчання, це було не просто, але ми впорались! Бажаю вам добре відпочити, набратися здоров'я, сил і наснаги на наступний навчальний рік!
Дякую, діти, вам і вашим батькам, за вашу плідну і сумлінну працю під час дистанційного навчання, це було не просто, але ми впорались! Бажаю вам добре відпочити, набратися здоров'я, сил і наснаги на наступний навчальний рік!
До зустрічі!
23 квітня 2020р
Тема уроку "Контрольна робота по темі "Координати та вектори в просторі"
Добрий день, діти. Сьогодні у нас останні уроки з курсу геометрії 10 класу. Починаючи з наступного тижня у нас будуть тільки уроки алгебри. Наприкінці навчального року ще буде підсумкова контрольна робота, яка міститиме завдання, як з алгебри так і з геометрії.
Виконуйте дану роботу в зошиті, фотографуйте та надсилайте мені в Месенджер. Роботи приймаються до 26 квітня (включно), роботи надіслані пізніше, перевірятися не будуть. Бажаю успіхів.
16 квітня 2020р
Тема уроку "Скалярний добуток векторів. Кут між векторами"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами на уроках продовжимо розвивати навички розв'язування задач з векторами і готуватись до контрольної роботи. Ще раз повторіть пункт 38-42, перегляньте відео з попередніх уроків і виконайте самостійну роботу розміщену нижче. Розв'язуйте завдання в зошиті, фотографуйте і надсилайте мені у Месенджер або Вайбер. Відповім на всі ваші питання. Бажаю успіхів, не хворійте.
9 квітня 2020р
Тема уроку "Скалярний добуток векторів. Кут між векторами"
Добрий день, діти. Перед канікулами я задавала вам виконати два письмових тести. Тільки 7 учнів скинули мені свої роботи, інші по якимось важливим і не дуже важливим причинам цього не зробили, я буду мати це на увазі. Скидати мені ці роботи вже не потрібно.
Сьогодні ми продовжуємо з вами вивчати вектори у просторі, а саме скалярний добуток векторів. Пропоную вам опрацювати пункт 42 підручника А.Г.Мерзляк, особливо зверніть увагу на теореми 42.1, 42.2, 42.3, а також переглянути відеоурок по даній темі.
Сьогодні ми продовжуємо з вами вивчати вектори у просторі, а саме скалярний добуток векторів. Пропоную вам опрацювати пункт 42 підручника А.Г.Мерзляк, особливо зверніть увагу на теореми 42.1, 42.2, 42.3, а також переглянути відеоурок по даній темі.
Д/З: п.42, № 42.1, 42.4, 42.6, 42.8, 42.15, 42.22.
26 березня 2020р
Тема уроку "Множення вектора на число"
Ця тема освітлена у відеоуроці за 19 березня (2 частина), отже передивіться його, а також опрацюйте п.41 підручника А.Г.Мерзляк, особливо зверніть увагу на теореми 41.1, 41.2, 41.3. Виконайте №41.5, 41.7, 41.10, 41.12, 41.14, 41.16.
Розв'язати тести за посиланням.
Розв'язати тести за посиланням.
19 березня 2020р
Тема уроку "додавання і віднімання векторів у просторі"
Правила додавання і віднімання у просторі аналогічні правилам дій з векторами на площині. Щоб ви пригадали їх перегляньте відеоурок.
Опрацювати п. 40. Розв’язати №40.2, 40.4, 40.6, 40.8, 40.16.
Алгебра
26 травня 2020р
Підсумкова контрольна робота
Добрий день, діти. Сьогодні на першому уроці ми з вами напишемо контрольну роботу з алгебри, а на другому уроці ще підготуємось до контрольної роботи з геометрії.
Надаю вам текст контрольної роботи. Виконуйте в зошитах з розв'язками, фотографуйте і надсилайте мені у Месенджер, сьогодні до 20 години.
21 травня 2020р
Тема уроку "Підготовка до підсумкових контрольних робіт з алгебри і геометрії"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами повторимо матеріал з алгебри і геометрії за 10 клас. Щоб успішно написати контрольні роботи вам необхідно повторити наступні теми.
З Алгебри
1. Парність, непарність функції.
2. Як перевірити належить точка графіку чи ні?
3. Тригонометричні формули подвоєного кута, основну тригонометричну тотожність, знаки тригонометричних функцій в координатних кутах, формули зведення і формули суми і разниці для косинуса і синуса.
4. Формули і правила знаходження похідних.
5. Що таке кутовий коефіцієнт дотичної і, як його знайти?
6. Степенева функція. Перетворення степеня в корінь і навпаки.
7. Розв'язування ірраціональних виразів.
Виконайте №3.1, 5.23(1, 2), 6.4, 11.3, 13.1(2), 13.10(1), 14.12(2), 14.1(парні), 15.2(1), 16.2(1).
З Геометрії
1. Аксіоми стереометрії.
2. Паралельність прямої і площини; паралельність двох площин.
3. Розташування основи перпендикуляра, в залежності від умов рівновіддаленої точки, від площини трикутника.
4. Перпендикулярність прямої площини і перпендикулярність двох площин.
5. Формули довжини і середини відрізка за даними координатами.
6. Знаходження косинуса кута в трикутнику.
7. Умова колінеарності і перпендикулярності векторів.
Виконайте №30.12, 38.5, 38.7, 43.31. №
Тема уроку "Підготовка до підсумкових контрольних робіт з алгебри і геометрії"
Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами повторимо матеріал з алгебри і геометрії за 10 клас. Щоб успішно написати контрольні роботи вам необхідно повторити наступні теми.
З Алгебри
1. Парність, непарність функції.
2. Як перевірити належить точка графіку чи ні?
3. Тригонометричні формули подвоєного кута, основну тригонометричну тотожність, знаки тригонометричних функцій в координатних кутах, формули зведення і формули суми і разниці для косинуса і синуса.
4. Формули і правила знаходження похідних.
5. Що таке кутовий коефіцієнт дотичної і, як його знайти?
6. Степенева функція. Перетворення степеня в корінь і навпаки.
7. Розв'язування ірраціональних виразів.
Виконайте №3.1, 5.23(1, 2), 6.4, 11.3, 13.1(2), 13.10(1), 14.12(2), 14.1(парні), 15.2(1), 16.2(1).
З Геометрії
1. Аксіоми стереометрії.2. Паралельність прямої і площини; паралельність двох площин.
3. Розташування основи перпендикуляра, в залежності від умов рівновіддаленої точки, від площини трикутника.
4. Перпендикулярність прямої площини і перпендикулярність двох площин.
5. Формули довжини і середини відрізка за даними координатами.
6. Знаходження косинуса кута в трикутнику.
7. Умова колінеарності і перпендикулярності векторів.
Виконайте №30.12, 38.5, 38.7, 43.31. №
19 травня 2020р
Тема уроку "Побудова графіків функцій. Самостійна робота"
Добрий день, діти. Сьогодні на першому уроці ми будемо досліджувати фунцію і будувати її графік, а на другому уроці напишемо самостійну роботу по застосуванню похідної для досліждення функції і її дотичної.
1. Пригадайте:
а) схему дослідження функції і побудови графіка;
б) алгоритм знаходження найбільшого і найменшного значення функції на відрізку;
в) як знайти критичні точки, проміжки зростання і спадання функції;
г) коли критична точка стає екстремумом.
5. Викноайте самостійну роботу в зошиті з розв'язками, фотографуйте і надсилайте мені у Мессенджері.
Тема уроку "Побудова графіків функцій. Самостійна робота"
Добрий день, діти. Сьогодні на першому уроці ми будемо досліджувати фунцію і будувати її графік, а на другому уроці напишемо самостійну роботу по застосуванню похідної для досліждення функції і її дотичної.
1. Пригадайте:
а) схему дослідження функції і побудови графіка;
б) алгоритм знаходження найбільшого і найменшного значення функції на відрізку;
в) як знайти критичні точки, проміжки зростання і спадання функції;
г) коли критична точка стає екстремумом.5. Викноайте самостійну роботу в зошиті з розв'язками, фотографуйте і надсилайте мені у Мессенджері.
14 травня 2020р
Тема уроку "Побудова графіків функцій"
Добрий день, діти. На сьогоднішніх уроках ми навчимося досліджувати властивості функції і будувати її графік за наступним планом:
1) Знайти область визначення функції.
2) Дослідити функцію на парність.
3) Знайти нулі функції.
4) Знайти проміжки зростання і спадання функції.
5) Знайти точки екстремуму та значення функції в точках екстремуму.
6) Побудувати графік.
1. Опрацюйте пункт 25, уважно розберіть задачу даного пункта (ст.132).
2. Перегляньте відеоурок.
3. Виконайте №25.2.
Тема уроку "Побудова графіків функцій"
Добрий день, діти. На сьогоднішніх уроках ми навчимося досліджувати властивості функції і будувати її графік за наступним планом:
1) Знайти область визначення функції.2) Дослідити функцію на парність.
3) Знайти нулі функції.
4) Знайти проміжки зростання і спадання функції.
5) Знайти точки екстремуму та значення функції в точках екстремуму.
6) Побудувати графік.
1. Опрацюйте пункт 25, уважно розберіть задачу даного пункта (ст.132).
2. Перегляньте відеоурок.
3. Виконайте №25.2.
12 травня 2020р
Тема уроку "Точки екстремуму функції. Найбільше і найменше значення функції"
Добрий день, діти. Сьогодні ми продовжуємо з вами розбирати застосування похідної для дослідження функції. Ми вже знаємо, якщо похідна більше 0, то функція зростає і якщо менше 0, то функція спадає. Але функція, крім того, що може спадати і зростати, має ще точки екстремуму: точка максимум (max) і точка мінімум (min). Це точки, де похідназмінює знак з "+" на "-" (max) і з "-" на "+" (min). Але треба розрізняти поняття min i max від найменшого і найбільшого значення функції.
1. Опрацюйте пункт 23-24.
2. Розберіть означення, що таке точки min i max, де вони розміщені на графіку функції.
3. Опрацюйте теорему 23.1, 23.2.
4. Уважно опрацюйте задачу на сторінці 25, зверніть увагу на її оформлення і задачі 1, 2 (на сторінці 129).
5. Перегляньте відеоуроки.
6. Виконайте №23.2 (усно), 23.4, 23.8, 24.2.
Тема уроку "Точки екстремуму функції. Найбільше і найменше значення функції"
Добрий день, діти. Сьогодні ми продовжуємо з вами розбирати застосування похідної для дослідження функції. Ми вже знаємо, якщо похідна більше 0, то функція зростає і якщо менше 0, то функція спадає. Але функція, крім того, що може спадати і зростати, має ще точки екстремуму: точка максимум (max) і точка мінімум (min). Це точки, де похідназмінює знак з "+" на "-" (max) і з "-" на "+" (min). Але треба розрізняти поняття min i max від найменшого і найбільшого значення функції.
1. Опрацюйте пункт 23-24.
2. Розберіть означення, що таке точки min i max, де вони розміщені на графіку функції.
3. Опрацюйте теорему 23.1, 23.2.
4. Уважно опрацюйте задачу на сторінці 25, зверніть увагу на її оформлення і задачі 1, 2 (на сторінці 129).
5. Перегляньте відеоуроки.
6. Виконайте №23.2 (усно), 23.4, 23.8, 24.2.
Добрий день, діти. Сьогодні ми продовжуємо з вами розбирати застосування похідної для дослідження функції. Ми вже знаємо, якщо похідна більше 0, то функція зростає і якщо менше 0, то функція спадає. Але функція, крім того, що може спадати і зростати, має ще точки екстремуму: точка максимум (max) і точка мінімум (min). Це точки, де похідназмінює знак з "+" на "-" (max) і з "-" на "+" (min). Але треба розрізняти поняття min i max від найменшого і найбільшого значення функції.
1. Опрацюйте пункт 23-24.
2. Розберіть означення, що таке точки min i max, де вони розміщені на графіку функції.
3. Опрацюйте теорему 23.1, 23.2.
4. Уважно опрацюйте задачу на сторінці 25, зверніть увагу на її оформлення і задачі 1, 2 (на сторінці 129).
5. Перегляньте відеоуроки.
6. Виконайте №23.2 (усно), 23.4, 23.8, 24.2.
7 травня 2020р
Тема уроку "Ознаки зростання і спадання функції"
Добрий день, діти. На сьогоднішніх уроках ми з вами дізнаємось, як за допомогою похідної функції з'ясувати: умову зростання функції, умову спадання функції і умову сталості функції.
1) Опрацюйте пункт 22.
2) Уважно розберіть теорему 22.1, 22.2, 22.3 (ст.120), запишіть їх у зошит і вивчіть.
3) Розгляньте розв'язання задач 1 і 2 (ст.121).
4) Перегляньте відеоуроки.
5) Розв'яжіть приклади 22.1, 22.2, 22.4, 22.5 (ст.121-122).
Тема уроку "Ознаки зростання і спадання функції"
Добрий день, діти. На сьогоднішніх уроках ми з вами дізнаємось, як за допомогою похідної функції з'ясувати: умову зростання функції, умову спадання функції і умову сталості функції.
1) Опрацюйте пункт 22.
2) Уважно розберіть теорему 22.1, 22.2, 22.3 (ст.120), запишіть їх у зошит і вивчіть.
3) Розгляньте розв'язання задач 1 і 2 (ст.121).
4) Перегляньте відеоуроки.
5) Розв'яжіть приклади 22.1, 22.2, 22.4, 22.5 (ст.121-122).
Добрий день, діти. На сьогоднішніх уроках ми з вами дізнаємось, як за допомогою похідної функції з'ясувати: умову зростання функції, умову спадання функції і умову сталості функції.
1) Опрацюйте пункт 22.
2) Уважно розберіть теорему 22.1, 22.2, 22.3 (ст.120), запишіть їх у зошит і вивчіть.
3) Розгляньте розв'язання задач 1 і 2 (ст.121).
4) Перегляньте відеоуроки.
5) Розв'яжіть приклади 22.1, 22.2, 22.4, 22.5 (ст.121-122).
5 травня 2020р
Тема уроку "Самостійна робота". "Рівняння дотичної, механічної і геометричної зміст похідної"
Добрий день, діти. Сьогодні на першому уроці я перевірю ваші знання формул похідних і правил знаходження похідних. Як і домовлялился раніше, слідкуйте за часом відправлення завдання. У вас на виконання роботи буде 1 година з момента отримання завдання у Мессенджері. Роботи надіслані пізніше перевірятися не будуть.
На другому уроці ми познайомимось з рівнянням дотичної, а також механічним і геометричним змістом похідної.
1) Перегляньте відеоуроки.
2) Запишіть у зошиті формули до механічного і геометричного змісту похідної.
3) Опрацюйте пункт 21.
4) Розв'яжіть №19.9, 19.11, 21.2, 21.4.
Тема уроку "Самостійна робота". "Рівняння дотичної, механічної і геометричної зміст похідної"
Добрий день, діти. Сьогодні на першому уроці я перевірю ваші знання формул похідних і правил знаходження похідних. Як і домовлялился раніше, слідкуйте за часом відправлення завдання. У вас на виконання роботи буде 1 година з момента отримання завдання у Мессенджері. Роботи надіслані пізніше перевірятися не будуть.
На другому уроці ми познайомимось з рівнянням дотичної, а також механічним і геометричним змістом похідної.
1) Перегляньте відеоуроки.
2) Запишіть у зошиті формули до механічного і геометричного змісту похідної.
3) Опрацюйте пункт 21.
4) Розв'яжіть №19.9, 19.11, 21.2, 21.4.
Добрий день, діти. Сьогодні на першому уроці я перевірю ваші знання формул похідних і правил знаходження похідних. Як і домовлялился раніше, слідкуйте за часом відправлення завдання. У вас на виконання роботи буде 1 година з момента отримання завдання у Мессенджері. Роботи надіслані пізніше перевірятися не будуть.
На другому уроці ми познайомимось з рівнянням дотичної, а також механічним і геометричним змістом похідної.
1) Перегляньте відеоуроки.
3) Опрацюйте пункт 21.
4) Розв'яжіть №19.9, 19.11, 21.2, 21.4.
30 квітня 2020р
Тема уроку "Знаходження похідних. Розв'язування вправ"
Добрий день, діти. Сьогодні, як і домовлялись, у нас уроки алгебри. Сподіваюсь, що ви вже почали потрішки вчити формули знаходження похідних та правила обчислення похідних.
1) Перегляньте відеоуроки про знаходження похідних складеної функції.
2) Повторіть правила знаходження похідної добутку і частки.
3) Виконайте №20.4, 20.6, 20.8.
4) Знайдіть похідну даних складених функцій.
На наступному уроці у нас буде самостійна робота по знаходженню похідних функцій. Вона буде обмежена в часі виконання, тому слідкуйте у вівторок за часом отримання завдання.
Тема уроку "Знаходження похідних. Розв'язування вправ"
Добрий день, діти. Сьогодні, як і домовлялись, у нас уроки алгебри. Сподіваюсь, що ви вже почали потрішки вчити формули знаходження похідних та правила обчислення похідних.
1) Перегляньте відеоуроки про знаходження похідних складеної функції.
2) Повторіть правила знаходження похідної добутку і частки.
3) Виконайте №20.4, 20.6, 20.8.
4) Знайдіть похідну даних складених функцій.
На наступному уроці у нас буде самостійна робота по знаходженню похідних функцій. Вона буде обмежена в часі виконання, тому слідкуйте у вівторок за часом отримання завдання.
Добрий день, діти. Сьогодні, як і домовлялись, у нас уроки алгебри. Сподіваюсь, що ви вже почали потрішки вчити формули знаходження похідних та правила обчислення похідних.
1) Перегляньте відеоуроки про знаходження похідних складеної функції.
3) Виконайте №20.4, 20.6, 20.8.
4) Знайдіть похідну даних складених функцій.
На наступному уроці у нас буде самостійна робота по знаходженню похідних функцій. Вона буде обмежена в часі виконання, тому слідкуйте у вівторок за часом отримання завдання.
28 квітня 2020р
Тема уроку "Поняття похідної. Правила обчислення похідних"
Добрий день, діти. На сьогоднішніх уроках ми з вами продовжуємо гризти граніт науки, зокрема поняття похідної і правил її обчислення.
1. Опрацюйте пункт 19, 20 підручника А.Г.Мерзляк.
2. Зробіть у зошиті конспект цих пунктів: запишіть означення похідної функції, що таке механічний і геометричний зміст похідної.
3. Складіть собі таблицю формул знаходження похідних і правила їх знаходження, вони виділені в рамочках у пунктах 19-20, або той сразок, що я вам пропоную.
4. Перегляньте відеоуроки.
5. Починаємо вчити напам'ять записані вами таблички.
6. Виконайте в зошиті №19.3, 19.5, 19.7, 20.2.
Тема уроку "Поняття похідної. Правила обчислення похідних"
Добрий день, діти. На сьогоднішніх уроках ми з вами продовжуємо гризти граніт науки, зокрема поняття похідної і правил її обчислення.
1. Опрацюйте пункт 19, 20 підручника А.Г.Мерзляк.
2. Зробіть у зошиті конспект цих пунктів: запишіть означення похідної функції, що таке механічний і геометричний зміст похідної.
3. Складіть собі таблицю формул знаходження похідних і правила їх знаходження, вони виділені в рамочках у пунктах 19-20, або той сразок, що я вам пропоную.
4. Перегляньте відеоуроки.
5. Починаємо вчити напам'ять записані вами таблички.
6. Виконайте в зошиті №19.3, 19.5, 19.7, 20.2.
21 квітня 2020р
Тема уроку "Контрольна робота по темі "Тригонометричні функції". Похідна та її застосування"
Добрий день, діти. Минули свята і ми знову занурюємося у світ алгебри. Щоб активізувати роботу вашого мозку розв'яжіть запропоновану головоломку.
Сьогодні на першому уроці у нас контрольна робота по темі "Тригонометричні функції". Виконуємо в зошиті, фотографуємо і надсилаємо мені в Месенджер до 23 квітня. Роботи надіслані пізніше перевірятись не будуть.
На другому уроці розглянемо нову тему "Похідна та її застосування".
1. Опрацюйте пункт 18 вашого підручника (ст.103-107).
2. Розгляньте поняття границі функції (lim), миттєвої швидкості і дотичної до графіка функції. Законспектуйте їх у зошиті.
3. Перегляньте відеоурок.
4. Виконайте №18.2 за прикладом задачі на сторінці 104 пункта 18.
Тема уроку "Контрольна робота по темі "Тригонометричні функції". Похідна та її застосування"
Добрий день, діти. Минули свята і ми знову занурюємося у світ алгебри. Щоб активізувати роботу вашого мозку розв'яжіть запропоновану головоломку.
Сьогодні на першому уроці у нас контрольна робота по темі "Тригонометричні функції". Виконуємо в зошиті, фотографуємо і надсилаємо мені в Месенджер до 23 квітня. Роботи надіслані пізніше перевірятись не будуть.
На другому уроці розглянемо нову тему "Похідна та її застосування".
1. Опрацюйте пункт 18 вашого підручника (ст.103-107).
2. Розгляньте поняття границі функції (lim), миттєвої швидкості і дотичної до графіка функції. Законспектуйте їх у зошиті.3. Перегляньте відеоурок.
4. Виконайте №18.2 за прикладом задачі на сторінці 104 пункта 18.
14 квітня 2020р
Тема уроку "Тригонометричні рівняння. Узагальнення знань"
Добрий день, діти. Сьогодні наші два уроки будуть присвячені узагальненню знань з теми "Тригонометричні функції". Пропоную вам повторити пункт 8-17, а також розв'язати наступні тести.
Якщо виникнуть питання дзвоніть або пишіть мені. Бажаю успіхів.
Ці тести записуйте в зошити і надсилайте мені в Месенджері. Не повторюйте помилок попередньої самостійної роботи, де деякі учні відправили мені лише А, Б, В, і т.д. Я хочу бачити розв'язки завдань, де вони потрібні.
Пропоную вам розв'язки деяких аналогічних завдань цієї роботи.
7 квітня 2020р
Тема уроку "Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних"
Добрий день, діти. При перевірці ваших самостійних робіт було багато помилок в розв'язанні тригонометричних рівнянь. Тому ще раз уважно опрацюйте пункт 15 і 16, особливо зверніть увагу на запис розв'язку. Сьогодні ми навчимось з вами розв'язувати тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних. Опрацюйте пункт 17 підручника А.Г.Мерзляк , і перегляньте відеоурок (окрім останнього прикладу).
Д/З: п.17, №17.1, 17.2, 17.3, 17.4.
Д/З: п.17, №17.1, 17.2, 17.3, 17.4.
24 березня 2020р
Добрий день, діти. Канікули відміняються. Продовжуємо вивчати тему "Тригонометричні рівняння". Пропоную ще раз переглянути відеоурок, прочитати пункт 15-16 і виконати №15,6, 16.6, 16.10 і виконати тести за посиланням
Перший тест на попередню тему, щоб ви не забули формули, а другий на сьогоднішню тему.
Тести виконуйте в зошиті, фотографуйте і скидайте мені у Вайбер або Месенджер.
17 березня 2020р
Тема уроку "Найпростіші тригонометричні рівняння"
Переглянути відеоурок
Опрацювати п.15-16
Розв’язати №15.2, 15.4,16.2, 16.4, 16.7
Комментариев нет:
Отправить комментарий